Sommaren har hälsat på

Under helgen som varit har vi haft sommarvärme. Sååå skönt! Men nu hotar de med låga temperaturer och till och med snö.... Inte kul alls :-(
Vår altan blev klar i måndags och den är såååååå fin! Jag kommer att bo därute. Jag har en bild i huvudet hur det ska bli när det är färdigt med möbler, växter och annat därute. Och det närmar sig :-)
Jag ska fota lite nån dag och lägga upp här.
Just nu är det mycket ledigt, vilket är väldigt skönt. Men också frustrerande då jag inte hinner någonting på jobbet. Jaja, jag får se det positiva och det är ju skönt och avkopplande att vara ledig :-)
 
Igår på fm tog Claes barnen med sig till Sandaspåret och friluftsfrämjandetsdag medans jag plockade undan påsken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0