HT-14

Jaha, nu är den här: höstterminen!
Elin började skolan idag och Alva imorgon. Oscar har varit på dagis några dagar och Claes har jobbat ett tag. Jag har haft ett lite annat schema ett tag, men sen i måndags så är jag tillbaka i det gamla schemat.
Det innebär att jag är ledig imorgon. Eftersom Claes är bortrest så får Oscar gå på dagis så jag hinner träna något denna vecka. Jag har även en hel del annat som jag ska försöka göra imorgon.
Aktiviteterna börjar så smått den här veckan och sen rullar det på.
På jobbet är det mest kaos just nu så jag längtar tills nästa vecka då alla är på plats och vi kan börja sätta rutiner.
Så fort allt rullar på på jobbet så tänker jag försöka ta ut lite extra komp. Då kan jag ha Oscar hemma en dag och ändå unna mig lite vardagslyx. Hoppas att det inte stannar vid drömmar utan att jag faktiskt kan göra så :-)
 
Oscar har gått en andra omgång på fotbollsskola nu. Det har varit lördag till tisdag den här gången. Jag satt med lör och sön och det var så kul att se. Jag satt på ganska långt avstånd för att inte störa, men såg ändå när de spelade. Oscar såg ut att vara med hela tiden och lyssna bra (förutom när han brottade ner tränaren...). Det syns att han tycker att det är jättekul!
 
Oscar med sina fotbollskompisar :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0