Jag lever!!!

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera här, men jag har helt ärligt prioriterat annat :-)
Jag vet inte riktigt vad jag gör, men det är inte många minuter per dygn som jag är sysslolös.
 
Där jag är mest stressad är nog just nu på jobbet. Jag förstår inte hur jag ska hinna med allt... Och framför allt förstår jag inte hur jag ska kunna gå på semester, när de andra inte kan arbetsuppgifterna som krävs för att vandrarhemmet ska drivas... Jag vet också att det egentligen inte är mitt problem. Men det blir ju det när det är jag som får telefonsamtalen och sen får reda i allt som blivit fel...
Men jag måste försöka släppa det och inte låta det påverka mig.
 
I tisdags var vi ett stort gäng som sprang Vårruset!!! Förra året sprang jag på 36 min och nu har jag ju tränat lite mer, så mitt mål var att komma in under 35 minuter. Men när jag några dagar innan hade ont i halsen, tappat rösten och feberkänningar så tappade jag hoppet. Men när dagen D väl kom så plockade jag fram mitt jävlar-anamma och kom in i mål på 32,5 min!!! Jag är sjukt nöjd!!!
Jag är också väldigt impad över mina medspringare. Alla var jätteduktiga och de flesta klarade sina egna mål!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0