Nu är hon tvåsiffrig :-)

I fredags fyllde Alva 10 år!!!
Vi väckte henne redan 06,30 med paket, sång och "frukost".
Sen åkte jag till jobbet och serverade frukost till våra vandrarhemsgäster. De var sååå nöjda med allt. Då är det kul att komma till jobbet :-)
På kvällen hade vi lite släkt och grannarna här på middag.
Alva fick massor med fina presenter och vi grillade och åt gott och sen var det fika och sång för vår 10-åring.
Ett av grannbarnen sov kvar och jag tror att Alva var väldigt nöjd med sin födelsedag.
 
Vi bjöd på lite grönsaker och dipp i väntan på grillen.
Jag försökte fota tårtan till min andra blogg, men det var inte så lätt. Det var alldeles för många barn som ville vara med på bild :-)
10-åringen!!!
Ja må hon leva, ja må hon leva....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0