Sommarläger

Förra veckan hade jag tagit semester och tillbringade veckan i gympahallen :-)
Vi hade trampolinläger och alla mellan 7-14 var välkomna.
Vi hade 38 barn den första veckan och det var verkligen superkul!
Ett toppengäng!!! Både hoppare och tränare.
Jag undrade på söndagen innan vad jag egentligen hade gjort när jag tagit semester för att vara ledare hela veckan.
Men det var det verkligen värt!!!
Jag har "hittat" flera stycken som är intressanta för vår toppgrupp. Jag ska bara prata med de andra tränarna och se om hopparna vill träna så mycket och är intresserade av att tävla.
 
Men herregud vad jag var trött på kvällarna när jag kom hem! Tur att det var fotboll på tv:n så jag slapp vara social med Claes :-)
Och kroppen klarade detta mycket bättre än vad jag trodde. Det var klart att jag hade ondare än vanligt, men inte så mycket som jag trodde. Jag får fler och fler bevis för att det här med träning funkar. Och kbt:n!!!
Det är så häftigt att min kropp kan klara av saker som jag inte trodde var möjligt.
Med lite tabletter och en massa jävlar-anamma så kan jag nog klara av det mesta :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0