Upp och ner

Den här veckan har verkligen varit upp och ner, både i humör och väder.
Snöstorm och 15 cm snö ena dagen och vårväder med 15 grader varmt och sol nästa dag...
Men jag kan ha fått enförklaring till mitt humör, trötthet och all depp. Var och tog prover för några veckor sen eftersom jag har massa muskelkramper och fick svar på proverna o fredags. Det som skulle kunna påverka kramperna såg bra ut, men däremot hade jag låga B12-värden. Och när jag googlade på det så var symptomen: trötthet, depression, yrsel och huvudvärk. Check på alla! Så nu har jag fått vitaminer utskrivna och hoppas på mirakel! :-) Eller det räcker med att jag känner igen mig lite grann....
På jobbet är det inte så kul just nu. Jag skulle behöva förändringar snabbare än vad det kommer att ske... Vet faktiskt inte hur länge och mycket jag orkar...
Har trots allt försökt att göra det bästa av situationen och haft en trevlig helg!
I fredags var Alva på kalas och jag tränade sent. Så när vi kom hem hade Claes en god middag färdig!
Igår tog vi en heldag på skansen!
Idag har vi softat, jag har gått/joggat över 6 km!!! i solen, Claes och Oscar har övat att cykla och Alva har varit med en kompis.
 
Nu måste jag sussa så jag orkar med morgondagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0