Inte nu IGEN

jodå, Alva har kräkts igen....
Under middagen började hon gråta och visste inte varför så jag sa att hon skulle gå upp och lägga sig och vila en stund. Men hon hann bara halvvägs upp för trappan innan hon kom ner springade och in på toa.
Hon kräktes jättemycket!!! Stackars liten!
39 timmar efter förra gången...
Sen la hon sig i vår säng och titta på tv en stund medans jag och Oscar åt klart (inte för att jag kunde äta så mycket mer, men...).
Efter typ 30 min så var hon i full gång igen. Stod på huvudet i soffan och gjorde andra konstiga saker.
Nu har hon ätit en rostad macka och gått och lagt sig, så får vi se hur lång tid det tar till nästa gång.

Oscar har förstått bråkat som vanligt vid sängdags. När jag säger till honom ordentligt så bara hånskrattar han åt mig. ett tag höll jag på att ge upp helt, då satt jag i hans säng och var väldigt nära till tårarna. Då hoppade han upp och gav mig världens gosigaste kram :-) Då är det svårt att vara sur.

Om Oscar hade blivit en tjej så skulle han ha hetat Maja. Jag läste idag att de vanligaste namnen 2010 var Maja och Oscar!!! Känns som att vi är väldigt fantasifulla när det gäller namn. Både Alva och Elin var topp 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0