Oordningen återställd

Vi hade Rut-damerna här i onsdags och efter det har jag försökt att hålla efter. Vi ska ju bla ha gäster på lördag så det vvore ju trevligt om de kom in då...
Men Oscar håller inte riktigt med sin mamma... Så fort jag tittar åt ett annat håll så är han och river någonstans och han är inte nöjd förrens hela golvet är täckt med grejjer.
Oscar chockade idag och sov nästan till nio!!! Men då vaknade förstås Alva redan vid 7 :-) Claes är och jobbar idag så han stack tidigt. Mitt mål är att göra så lite som möjligt idag. Hittills har det nog gått bra. Barnen har fått leka med play doh medans jag diskade. Nu väntar jag på att Oscar ska somna så att jag kan ta en dusch. Alva ligger i sin säng och lyssnar på Karlsson på taket. Hon ska på teater och se den imorgon så jag tänkte förbereda henne lite. Hoppas att det går bra! Hon ska gå med Jennifer och hennes morfar med fru. Sen kommer de hit allihop och ska äta middag.

Ikväll ska vi till några kompisar på middag. Det ska bli väldigt trevligt!
De ringde häromdagen och frågade och det var precis vad jag behövde. Mina tankar hade hamnat i en nedåtgående spiral...

Det verkar inte bli någon dusch för mig... Oscar kom gående från sitt rum!!! Inte nog med att han har lyckats ta sig ur spjälsängen, han har öppnat dörren till sitt rum också.... Jag lade ner honom igen pch efter ett par minuter kom han igen. Så det var ingen slump.
Vi får nog köpa en ny säng åt honom inom kort. För det är lite läskigt att han ska kasta sig ur den, då känns det bättre att han kan gå ur utan att riskera att göra sig illa...


Innan han hoppade ur sängen...


Det har kommit flera postorder kataloger de senaste dagarna och när jag var
inne i badrummet så gjorde Oscar så här fint med dem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0