Skitunge

Jag kommer att ha grått hår innan februari månad kommer...
Mitt tålamod är slut för länge sen!
Igår höll jag på hur länge som helst med läggningen och idag har jag hållit på sen halv åtta och han sover fortfarande inte....
Ikväll har han kommit på att om han inte kommer ut hit så kan han sitta och leka i sitt rum. Alla hans böcker ligger nu på golvet, bilarna är utspridda och gosedjuren är överallt. Och då har vi haft Rut här idag och inte varit hemma på hela em/kvällen.
Kan jag gå och lägga mig innan han har somnat??? Vi ska upp tidigt imorgon så jag borde sova, men jag är mest bara less och arg.



Igår kväll när jag och Elin hade städat bort julen så tog vi en kopp theoch då passade jag på att öppna posten. Döm om min förvåning när jag hade fått ett brev där det stod att det var körförbud på min bil!!! Den skulle ha varit besiktigad senast den 31 dec. Jag gick på en gång ut på nätet för att boka tid. Första som fanns i närheten var den 20 jan. Det fanns en idag i Sala, men det skulle ta över två timmar enkel resa och det hade jag ingen lust med.
Jag kunde inte riktigt släppa det så jag sov jättedåligt inatt.
Imorse hade jag ialla fall bestämt mig för att boka den 20:e, men då hade det kommit in en avbokning, så kl 11 idag var jag och besiktigade bilen i Väsby!!! OCh den gick såklart igenom. Men jag måste tillbaka inom en månad och visa upp dragkroken.

Oscar tyckte att det var jättespännande att titta på bilarna, speciellt när de hissades upp och ner. Efter ett tag pekade han på sig själv och sen bilen. Han ville åka med :-)

Sen har vi varit i Stinsen hela dagen. Jag hittade INGENTING!!! Min plan var en vit snygg blus och ett par jeans. Oscar somnade enligt plan och jag gick in på JC. Hittade en jättetrevlig tjej där som hjälpte mig. Men jag kan ju säga att jag inte mådde så bra när jag kom ut därifrån... Jag fick en helt annan uppfattning om min kropp än vad jag hade innan. Och den var inte positiv! Det lär inte bli några nya jeans på ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0