slut

Jag är helt slut....
Jag var inte hemma förrens 19.30 idag.
Jag var i och för sig inte på jobbet förrens vid lunch, men jag var och lämnade Oscar före 8 imorse. Sen var jag till sjukgymnasten och blev "misshandlad". Efter det hann jag hem och dricka kaffe och äta macka i ca 40 min innan det var dags att åka till skolan och gå till skolsyster med Alva.
Det gick bra! Hon pratade med Alva om hur viktigt det är med mat, sömn och motion. Alva såg ut som ett frågetecken när hon berättade att det var viktigt att äta upp sina grönsaker och att man måste smaka på allt. Alva är ju jätteduktig på det och vi behöver aldrig tjata på just det, så hon fattade ingenting.

Vi har haft två intervjuver till i em. Det är verkligen jättesvårt. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka... En av tjejerna verkar jättebra och det var också hennes ansökan som jag fastnade mest för, men min magkänsla säger något annat.... Men jag kan inte sätta fingret på det.
Men vi har en intervjuv till imorgon och sen ska jag försöka fundera på vad jag tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0