2012

Jaha då är det dags att blicka framåt och fundera på vad jag vill få ut av 2012.
Jag blandar både större och mindre saker, både rent praktiska och sånna som mer är personliga...
Observera att det är inga nyårslöften, utan mera förhoppningar, förväntningar och önskningar inför 2012

*Jag vill göra om vårat sovrum!!! (gärna första kvartalet)
*Jag MÅSTE börja träna!!!
*Jag ska vara mer i nuet när jag är med barnen
*Jag måste lära mig att säga Nej (har blivit bättre på det de senare åren, men borde bli ännu bättre...)
*Jag önskar att vi kan spara ihop pengar så att vi kan åka till USA på semester i sommar
*Jag ska "låta" familjen hjälpa till mer härhemma
*Jag vill umgås mer med mina vänner, gärna en snabbfika på stan eller hemma hos. Man räknar inte med vardagarna längre, men jat tror att det funkar alldeles utmärkt att umgås på vardagskvällar. Bjud gärna in er på middag en vardag här, det skulle uppskattas
*Jag måste lyssna på min kropp! Säger nacken NEJ så måste jag lära mig att vila

Ja, det var nog det jag kom på nu, men det går ju alltid att fylla på när man kommer på mer saker :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0