Duktig!!!

Känner mig väldigt duktig!!!
Jag kom faktiskt iväg till gymmet idag. Det var nära att det sket sig. Hade jättemycket på jobbet och jag är ledig imorgon så jag var tvungen att hinna klart med vissa saker innan jag gick. Men jag blev endast en halvtimme sen. Så jag hann!
Sen tror jag att en slutsats av det hela nog är att jag ska försöka äta och framförallt dricka innan jag tränar. Igår blev det bara en tallrik fil till middag (hann inte annat) och som vanligt åt jag en banan till frukost i bilen och sen en banan till lunch. Det kanske inte är den bästa uppladdningen. Nu ska jag ju inte påstå att jag tar i så att jag behöver någon energi, men såsmåningom är det ju meningen att jag inte ska frysa när jag har tränat klart.
Fick kramp i fötterna hela tiden idag, och det var nog resultatet av att jag inte druckit något annat än kaffe.

Alla påstår ju att man får en massa extra energi av att träna. Jag är helt slut! Men jag har efter träningen hämtat barn, lagat mat, tvättat, planerat middag för resten av veckan och storhandlat! Så lite energi har jag kanske fått, och det känns som att jag får vara trött :-)

Min krutfarmor bröt benet i lördags kväll, igår opererade de henne och idag när mamma var där och hälsade på så var hon jättepigg och hade till och med varit uppe och gått några steg!!! Hon är HELT FANTASTISK!!!

Här kommer några bilder från i söndags när vi åkte pulka:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0