Hahahaha

Idag har jag och Oscar varit lediga. Jeanette och Hampus kom hit redan 8.20. Killarna lekte jättemycket både inne och ute, de hann pyssla och äta och leka ännu mera. När de var tvugna att åka 13.15 för att hämta Jennifer så ville inte Hampus åka hem. Han hade varit här så kort tid sa han :-)
Det är så kul att se killarna leka, de har lika kul som tjejerna har.
När jag skulle åka och hämta Alva och hennes kompis så hämtade jag posten först och kunde inte låta bli att öppna ett kuvert som var till mig. Sen skrattade jag högt!!! Jag var tvungen att gå in och visa Elin och hennes kompis. När jag satt i bilen så började jag skratta för mig själv flera gånger :-)
Jessica är bar knasig!!! Men otroligt rolig!



Nu ska jag vika en massa tvätt innan jag får gå och lägga mig.
Imorgon är det jobb igen!!!
Och så är det ju dags att inviga Oscar i UVGKs värld!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0