Semester!

Jag fick iväg papprena till Trygg-Hansa idag! Skönt!
Imorgon ska jag på domarkurs hela dagen... Det var ett tag sen jag dömde stil så lite nervös är jag... MEn det ska förhoppningsvis gå bra. Och gör det inte det så är det nog inte meningen att jag ska döma...
 
Eftersom jag varit borta så mycket på jobbet och ingen egentligen har avlastat så har det varit otroigt mycket den här veckan... Och nästa vecka ska jag ha sportlov. Det är planerat sedan länge. Så idag fick det blli en lång jobbdag. Jobbigt! Men värt det när jag kan vara ledig i en vecka och veta att det inte är något akut som hamnat i min stora hög. Jag fick faktiskt undan en hel del idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0