En hel helg framför oss

Fredagskväll!!!
Blev sen från jobbet, så den packade träningsväskan förblev ouppackad :-(
(Jag ska försöka ta igen det imorgon fm)
Handlade och hämtade barnen. Tog som vanligt denna vecka otroligt lång tid och mycket tålamod att hämta Oscar...
Väl hemma var det dags att börja med maten och ändå var vi inte klara förens ganska sent.
Men det är ganska skönt å fredagar då det inte gör så mycket att det blir sen mat och man kan ta det lungt och till och med ta en öl medans man lagar maten.
Nu har vi ätit god mat och umgåtts hela familjen. Det är vad jag kallar mysfredag!!!
 
Nu har Oscar somnat, Elin gått ut med sina kompisar och Alva ligger i vår säng och tittar på Gladiatorerna och vi har tittat på På spåret. Men jag ska nog strax gå och lägga mig. Orkar inte mer... Men känner jag mig rätt så lär det ta ett tag innan jag kommer i säng :-)
 
Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0