Energi

De senaste dagarna har jag fått tillbaka min energi. Så skönt!!!
Jag har haft för lite av den varan under den långa förkylningen.
Så igår efter jobbet åkte jag till plantagen och köpte lite växter som jag gick ut i regnet och planterade.
När Alva gått till scouterna så bakade jag biscotti med saffran och mandel.
Idag var jag hos frissan efter jobbet och sen när jag kom hem så slängde jag ihop en köttfärssås och en ostsås på 30 min som Elin fick göra lasange av medans jag var med Alva på musiken. Efter maten så har jag kört ett träningspass. Jag gick/sprang 4,5 km och sen körde jag lite styrka här hemma.
Nu är det strax sovdags!
Jag har sett flera utmaningar på fb senaste tiden och framförallt en som jag fastnat för. Plankan-utmaningen!
Man börjar med 20 sek och kör sen lite mer varje dag. Efter en måna ska man vara uppe i 3 min. Nu har jag fått med mig ett gäng så att vi kan peppa varandra! Så får vi se hur det går... Hoppas att min nacke tycker att det är ok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0