KBT

Idag var jag på min första gruppträff i KBT. Jag var lite fundersam innan och undrade va som skulle hända och hur det skulle vara. Men det kändes riktigt bra! Vi var 6 st i olika åldrar och med olika besvär. Eller det vet jag inte för vi pratade inte om vad vi hade för problem. Bara om hur smärtan påverkar oss och hur vi kan hantera det. Och det är förvånansvärt lika för alla.
Vi har fått några hemuppgifter till nästa vecka som jag ska fundera lite på.
Men så här efter första gången så känns det som att det kommer att bli bra. Sen om jag blir hjälpt eller inte det vet jag inte. Men jag kommer definitivt att lära mig mer om mig själv och fundera på varför jag reagerar på olika sätt i olika situationer.
Imorgon är det dags för tjejträff och vi ska vara här på fm. Så idag har jag varit och storhandlat och städat hela huset. Men jag har även hunnit med ett besök på gymmet.
Det är tredje dagen på plankan-utmaningen och än så länge går det bra .-) Men snart ska man öka tiden. Vi får se hur det går då...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0