Oplanerad helg

Den här helgen hade vi ingenting planerat. Skönt!!!
Nu har vi lyckats fylla helgen ändå... Det finns ju alltid saker att göra. Men vi har gjort det i lugn takt och det som faller på.
I fredags köpte Claes med sig hämtmat hem och sen åkte vi alla utan Elin till Sigma. Claes och barnen bowlade med Mange och barnen och jag gick upp till Nettan. Hon och en kompis hade ordnat afterwork med försäljning av kläder och skönhetsprodukter. De bjöd på vin och tilltugg. Väldigt trevligt!!!
Jag tiggde till mig skjuts när fotbollen var slut. Alva blev kvar där och Hampus stannade hos oss och sov.
Så i lördags lekte killarna jättefint hela dagen. Jag hörde dem knappt tjafsa någonting.
Imorse skjutsade jag Alva och en kompis till friidrotten och sen passade jag på att träna medans de var där. Det var tredje gången jag var på gymmet den här veckan plus att jag var ute och gick  i torsdags. Man får hoppas att det håller i sig. Eller så många gånger behöver de inte bli, men ialla fall två gånger i veckan.
Det känns i kroppen idag. Tyvärr inte träningsvärk... Men det är det värt för jag mår bra psykiskt!!!
Idag har vi gläntat på dörren till julen och bakat lussebullar :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0