Elin är hemma igen :-)

I lördags var vi hos mamma och pappa och firade Jonas och Carmen. De hade lagat en massa tapas, det var jättegott!!! I present fick de en dag i Sthlm full av överraskningar. De ska åka in imorgon, så jag kan berätta mer efter det...

OscarFar och sonCarmenMor och dotterTävling: vem äter kolaremmen snabbast?

I söndags var vi bara hemma. Vi tog det rätt soft. På em tog Yasemin och jag alla barnen med oss och gick till parken. När vi varit där i ca 10 min så öppnade sig himlen och det öste ner. Så efter en liten stund gav vi upp och gick hem, när vi var hemma igen så hade det slutat regna och var fint igen...
Claes handlade och lagade den maten jag hade beställt, för jag hade namnsdag. Trevligt!!! Vi åt grillad kyckling och risonisallad med sparris och halloumi. Sen gick vi upp till Yasemin och Luis och drack kaffe. När alla barnen sov så tände Claes och jag ljus ute på altanen och spelade backgammon. Det blev 1-1 innan Oscar vaknade och ville ha mat. Man måste ju ta vara på de få sköna kvällarna som är.

ZaraAlva, där hon trivs bäst... högst upp
Idag var vi ute på baksidan under förmiddagenoch sen tog Anders med sig alla 5-åringar på en tur i kanoten. Det var tre mycket stolta barn som gick iväg. När de kom tillbaka så tog Yasemin och jag med dem för att bada. MEn självklart blev det sämre väder precis när vi kom fram. Så det blev en snabb utflykt och väldigt lite bad... När Claes kom hem så åt vi pasta med ost och skinksås och sen åkte jag och Oscar till Ica Maxi. Nu har resten av familjen gått och lagt sig och det är väl min tur snart oxå.
Anders leker med barnen

Idag kom Elin hem och hon ska vara här i 2 veckor nu. Härligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0