Längtar till sängen

Nu sitter jag i mammas kök igen. Elin håller på att titta på en film och sen ska vi gå och sova. Jag är jättetrött!!! Men filmen är slut om ca 10 min. Alva och mamma har gått ner och lagt sig och Oscar sover sen en bra stund tillbaka. Så han lär väl vakna lagom tills jag går och lägger mig :-)
Claes är på kick off med jobbet. Han blev hämtad tidigt imorse.

Alva var på kalas hos en dagiskompis idag mellan 11.30 och 14. Oscar och jag skjutsade dit henne sen åkte vi hem och jag gjorde mig iordning, väckte Elin, åt lite lunch och packade ihop lite saker.
Klockan 14 hämtade vi Alva och åkte till Jessica, hon hade öppet hus för hon fyllde 40 igår. (Jag körde vilse på vägen dit fast jag har varit där hur många gånger som helst... Jag är mer förvirrad/tankspridd än jag vill erkänna just nu.
Det var jättetrevligt där! Och som en extra bonus fick jag träffa Molly :-) Hon är så himla söt.

På vägen därifrån så stannade vi och köpte pizza/kinamat och åkte hem till mamma och åt. Efter maten satte sig tjejerna och påbörjade en tidning och sen sjöng och dansade Alva medans jag skulle filma.

Nu kommer Elin så nu är filmen slut och jag får gå och lägga mig:-)

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0