Aj,aj,aj

Idag har jag riktigt ont! Det känns att jag inte varit hos sjukgymnasten på länge. Men jag har tid på fredag. Hoppas att det ialla fall inte blir sämre tills imorgon. Just nu kan jag knappt  röra armarna... Men jag mår hur som helst inte illa längre. Alltid något :-)
Oscar och jag var och sjöng på Öppna förskolan imorse. Man kan se att han tycker att det är kul!
Sen har resten av dagen gått åt till kakbak och godistillverkning:-) Se min andra blogg: http://nybergsmat.blogg.se


Fina tjejer som bakar pepparkakor

Tycker att jag ser ytterligare tänder på Oscar. Eventuellt så är båda nere på gång eller ialla fall den ena. Hoppas att det stannar av sen så att han kan sova lite...
Jag behöver det :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0