Julstök

Idag bad jag Claes ta med sig barnen så jag kunde röjja själv härhemma. Men när han skulle åka så var det dags för Oscar att sova, så han fick vara hemma. De åkte och hämtade en kompis till Elin och lämnade av dem på stinsen. Sen åkte Claes och Alva och köpte gran :-) Sen åkte de till SOllentuna och skulle gå på bio. De hade köpt biljetter och gått in och satt sig, men filmen gick sönder 5 ggr och sen kom de en kille och beklagade och sa att de skulle få nya biljetter hemskickade. Alva hade tydligen tagit det bra.
Claes kom hem och lämnade Alva och stack igen, hen skulle iväg och kolla på Eddie Izzard.

Jag körde på härhemma från 11 till 16, och har även småplockat och så efter det. Det syns skillnad, men det är inte klart :-(
Jag och barnen har ätit pizza och slagit in julklappar.
Nu ligger Alva i sin sängoch förhoppningsvis så sover hon snart. Oscar ligger hos Elin och ser ut att somna snart. När Robinsson är slut och de små barnen sover så ska Elin och jag slå in lite fler klappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0