Snö, snö, snö

och mera snö. Det verkar aldrig ta slut. Imorse när vi vaknade var allt vitt och det snöade stora vita flingor utanför fönstret. Alva klädde på sig och gick ut och åkte snowracer med Albin, efter ett par timmar så skickade jag ut en varisn toast åt dem som de satte sig i en snödriva och åt.
Claes fick gå ut och leta fram bilen under all snö, medans jag gjorde mig i ordning. När alla var klara så åkte alla utom Elin (som var för trött) till stan och drack glögg hemma hos några vänner.
Det var jättetrevligt! Mycket gott att äta och trevligt sällskap :-)
När vi kom hem så hoppade Claes, Alva och Oscar ur bilen och Elin hoppade in. Så åkte hon och jag till stinsen. Hon hade varit jätteduktig när vi var borta och städat sitt rum, hon hade t.o.m skurat golvet.
När vi kom till stinsen så hade alla andra åkt därifrån, så vi slapp trängas. Vi fick några klappar inköpta, så nu är det ytterst få kvar. Men de vet jag vart jag ska hitta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0