Träning

Nu börjar snart brothers & sisters. Det är mitt program på tisdagar. Så jag tänkte blogga lite samtigt för jag har ingen lust att titta så jättenoga. En av huvudrollerna har nämligen fått cancer och det känns lite för nära just nu... Jag fattar inte varför alla program jag följer just nu drabbas av cancer? Har det varit så förrut med bara att jag inte tänkt på det?

Igår drömde jag att pappa stod och lagade mat, jag tror att det var julmat. Det kändes så tryggt att jag ville inte vakna, jag lyckades snooza flera gånger och komma tillbaka till drömmen :-)

På fm idag var jag hos sjukgymnasten. Det var skönt, eller det var det inte, det gjorde skitont!!! Men det var välbehövligt!!! Sen åkte jag och hämtade Jeanette och så åkte vi till Barkarby. Jag gick på Toysrus och gjorde av med en massa pengar fast jag inte tyckte att jag hittade något och Jeanette gick och köpte en jacka.

På kvällen har jag varit nere i hallen och hållt i träningen. Det var jättekul! Jag har inte varit nere på hela terminen, men det gav mersmak. Ska försöka gå ner lite mer nästa termin.

Oscar har sovit jättedåligt hela dan, men han har somnat nu, så jag hoppas att han inte vaknar snart och är jättepigg. Han (OCH JAG) behöver sova hela natten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0