Tanken var att städa idag :-)

När vi vaknade imorse så var det inte så fint väder så vi bestämde oss för att bara vara hemma och fixa. Hela huset är upp och ner vänt så jag hade att göra... Det började bra med att jag plockade unden och dammsög nedervåningen. Jag hann också få in en maskin tvätt. 
Sen kom Catarina och Moa hit och hälsade på. Det var jättetrevligt! Moa är så himla söt. Ett riktigt litet energiknippe!!!

När de hade åkt var Alva så rastlös och uttråkad. Jag fattar inte hur detta ska sluta. Det är 5 dagar kvar innan Zara kommer hem, Albin kommer nog om ännu längre.

Nu har jag vikt lite av all tvätt som ligger. Jag var duktig i förmiddags och tog ur sängkläderna i vår säng,men jag har inte bäddat med nya än. Så jag sitter här och drar mig för att gå och lägga mig. Då måste jag ju bädda först....

Idag har jag skjutsat Elin till Krille. Hon blir borta i två veckor... Jag saknar henne redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0