Fika

Låg ganska länge i sängen. Tar ju tid att komma upp, då Oscar gärna äter mycket vid den tiden...
Mamma sa igår att hon ville komma ut idag, men när jag ringde så mådde pappa ingé bra så hon ville inte vara borta så länge. Så vi bestämde att vi skulle åka och fika.
Jag fick alla tre barnen med mig (inte min tanke från början) och så åkte vi till Ulriksdals handelsträdgård. De hade maräng och citronpaj, min favorit :-)
När vi satt och fikadeså kom Claes föräldrar förbi.

Väl hemma så lagade vi mat: couscous, grillade köttfärsbiffar smaksatta med spikummin, myntayoughurt och sallad på melon, gurka och fetaost.

Nu ska jag packa och gå och lägga mig. Vi ska ÅKA 06.15 imorgon....


Kommentarer
Postat av: Jenni

Åhh vad gott det lät

2009-07-13 @ 21:35:50
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0