9 år!!!

Idag är det 9 år sen Claes och jag träffades :-)
Och hur firar vi det? Vi städar! Korv stroganoff blev det till middag. Jag hade visst glömt bort :-) Men inte Claes, så jag fick en fin orkidé.
Samtidigt som det känns som att vi har kännt varandra i hela livet så känns det ibland som att vi inte känner varandra alls. Jag älskar Claes så otroligt mycket, men det finns samtidigt ingen som kan göra mig så arg som han kan. Och jag blir förvånad över hur mycket jag kan förlåta honom. Hade någon annan gjort samma saker som han gör ibland hade jag inte varit lika snabb på att förlåta. (Claes, detta betyder inte att du ska fortsätta göra saker som du vet att jag inte gillar...) Tänk att vi ska döpa vårat andra barn på lördag. Det var nog inte vad vi trodde den där kvällen på båten :-)
När jag har slutat amma och Oscar tar flaskan så hoppas jag att vi kan gå ut och äta en god middag och dela på en flaska vin :-)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ha ha ha är det så längesen vi åkte den där kryssninge??? skumt fast iof känns det som jag känt Claes i all evigehet. Ni är det utlimata paret!!!! Stort grattis till era 9 år puss och kram

2009-11-12 @ 21:48:31
URL: http://jenni.bloggie.se
Postat av: Jenni

Ha ha ha är det så längesen vi åkte den där kryssninge??? skumt fast iof känns det som jag känt Claes i all evigehet. Ni är det utlimata paret!!!! Stort grattis till era 9 år puss och kram

2009-11-12 @ 21:49:10
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0