Grattis mamma!!!

Idag fyller mamma år! Så vi har varit där ikväll och ätit middag. Det är full fart när vi träffas nu med våra tre barn och brorsans två. Alva och Jennifer har så kul ihop och älskar att leka tillsammans, men det är oftast inte så stillsamma lekar :-)

Har haft ytterligare en jobbig natt, men knappt någon sömn. Claes och Alva var upp på skridskoskolan imorse och jag sov tills de kom hem (för då hade Oscar äntligen somnat). När jag var på väg kom mina svärföräldrar och hälsade på så det tog ett tag innan jag kom iväg. Men till slut så... Jag åkte och hämtade Jenni och så åkte vi till en butik/café som hon hade varit till tidigare. Vi kikade och sen fikade vi innan vi shoppade och åkte hem. De hade jättemycket fint. Dit ska jag absolut åka igen. Sen var det mysigt att få sitta ner och fika i lugn och ro och prata med Jenni.

När jag kom hem så gick jag bara in och hämtade Alva och så gick vi upp till församlingshemmet. Där var det pyssel. Man betalade 10:-/person och så fick man pyssla på 4 olika stationer. Det var jättemysigt. Grannarna var där också så Alva trivdes som aldrig förr. Så nu har vi några fina ljus, en tomte och ett julkort härhemma.

Alva och Claes hade satt upp alla adventsljusstakar i fönstrena när jag kom hem idag. Och det hade TÄNT dem. Det får man inte göra förrens imorgon bitti...

Vi åkte direkt från pysslet till mamma och kom hem därifrån nu ( ca 01.00) Så idag har jag inte varit hemma någonting alls...

Imorgon är det första advent med allt vad det innebär :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0