hinner inte med just nu...

Igår kväll var för arg för att skriva...
Dessa dagar har bestått av bak och städning! Det är endel att stå i inför lördag.
Idag har jag fått hem dopklänningen och dopskålen :-)
Efter maten idag var jag och mamma på stinsen och köpte en klänning till mig och en blus till henne så nu behöver inte vi vara nakna på lördag. JAg funderade på i vilken ända man skulle börja, om man skulle köpa nagellack eller klänning först. Men sen kom jag på att om jag inte hinner måla naglarna, måste jag gå naken då???
Hur som så har jag köpt klänning nu och jag har ett nagellack som matchar hemma.

Igår åt vi pasta med sås som jag gjorde på resterna av madeira och trattissåsen. JAg hade i lite stek som jag hittade i frysen, det blev riktigt gott. Idag tog jag fram lövbiff och gjorde en "gryta" av den och lök och champinjonjer. Kryddade grädden med sambal och soya. Till det åt vi couscous.

Nu ska jag ta hand om Oscar och se om han vill sova...    hoppas det

Kommentarer
Postat av: Jenni

Om du var tvungen att gå naken hade Claes jublat tror jag. Inget går som vill, får baka hela fredag em istället. Men jag tycker det är lite avkopplande att baka. När jag läser din blogg börjar jag fundera på vad jag verkligen ska ha på mig suck. kram

2009-11-11 @ 09:02:28
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0