Idol

Hmmm, det är fredag kväll och jag sitter alldeles själv och tittar på Idol. Eller själv och själv, Oscar är här. Han pratar/skriker/sjunger till dem på tv:n så att jag knappt hör något. Alva är i sitt rum och lyssnar på Nalle Puh på stereon, med dörren öppen... Telefonen ringer mest hela tiden. Claes är där nere och stryker kläder inför morgondagen.

Nu har alla sjungit och idag tycker jag nog att alla var duktiga. Men jag tror att Reza och Eddie hänger löst. Men det beror väl kanske på duetterna... Och de har de ju inte sjungit än...

Jag har dukat klart och ätit mat och städat lite mer, så jag är värd att få titta på tv en stund. (Och jag har ju två barn att ta hand om samtidigt...) (Undra vem jag försöker övertala (mig själv förmodligen))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0