Lugn fm

Har haft en riktigt lugn och skön fm. Hunnit fixa endel och ringt några samtal som jag tänkt göra länge...
Bland annat har jag ringt optikern, för nu när jag inte har några linser att använda så skulle jag ju använda mina glasögpn mer, men jag har insett att jag inte ser i dem heller... De skulle ringa tillbaka och tala om hur jag ska göra fram till vi kan hitta en lösning. Det skulle vara så skönt att kunna se! Jag känner mig så handikappad.

Skulle vilja baka saffransbullar, men har ingen jäst hemma och orkar inte åka och handla, så det får väl bli imorgon efter dagis istället :-).

Imorgon ska jag till jobbet och hälsa på och äta lunch. Det ska bli trevligt!

Nu är det dags för lunch, sen ska jag hämta Alva och då blir det full fart här igen ;-)

Kommentarer
Postat av: nettan

Det lät väldigt gott med saffransbullar, vi kommer och fikar imorgon eftermiddag då ;-)

2009-11-24 @ 14:50:57
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0