Önskedrömmar

Jag önskar att jag var en sån som gick upp jättetidigt och tog en dusch och gjorde mig iordning innan jag gjorde frukost. Sen skulle jag gå runt och tända en massa ljus och sätta på radion innan jag väckte min familj och hjälpte dem att komma iväg.
Då skulle jag nog få familjen att må bättre på dagarna och äta bättre frukost.

Jag önskar att jag vore händig. Då skulle jag få saker gjorda härhemma...

Jag önskar att jag hade mycket bättre tålamod, framför allt när det gäller min familj.


Men detta är som sagt bara önskedrömmar :-)

Kommentarer
Postat av: Jenni

mmmm så vill jag oxå ha det, enriktigt bra önskedröm Kram kram Tog bort inlägget du komenterade på, om jag tyckte du sagt ngt dum skulle jag säga det till dig och aldrig lägga ut ett inlägg om det. Nå du du är förmycket värd för sånt kram

2009-11-02 @ 21:15:16
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0