Söndag igen?

Det har kännts som att det har varit Söndag idag igen... Jag har mest såsat omkring och gjort ingenting, men samtidigt småplockat lite.
Oscar är snorig och hängig, har knappt sovit idag, vill bara hänga på mig.
Alva var på kyrkis på fm, sen åt hon, jag och Albin resterna av gårdagens middag till lunch. Tacos!

Vid fem-tiden var det dags att åka till gympan. Carro var inte där idag, så Sofie och jag fick klara oss själva. Men jag tror att det gick riktigt bra.

När vi kom hem var Claes hemma och hade lagat mat så det var klart när vi kom. Det blev makaroner och köttbullar.

Nu har Oscar legat inne hos Claes en stund, men han vägrar att somna. Inte Claes alltså... Så nu sitter han hos mig och tittar på tv.

30 min senare: nu har han gallskrikigt ett bra tag igen, så nu har han fått panodil ifall det är så att han har ont i halsen. Han är ju snorig som Claes och jag och vi har ju ont i halsen så det vore ju inte helt otänkbart. Plus att efter så många nätter utan sömn så är jag redo att ta till vad som helst...
Jag känner att det inte är någon idé att gå och lägga mig innan han har somnat för då hinner jag väl precis somna innan han ska ha mat eller vaggas eller nåt annat.

Jag känner att det här med sömnen börjar tära på mig nu. Jag är trött hela tiden och väldigt lättirriterad.

Nä nu skriker han igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0