trampolin på olika nivåer

Jonas Nordfors är just nu i Ryssland och tävlar i VM. Han kör både trampolin och DMT. Igår var det trampolin, han gjorde en jättebra första serie, men hoppade tyvärr ut sig på andra serien. Idag var det dmt och då missade han också ett hopp. Synd! Han skulle ha kommit till final i DMT annars. Jag har försökt att följa tävlingarna via webben, samtidigt som jag har städat och fixat här.
Imorse så stod det trampolin med Elins klass på schemat! Det gick jättebra och de var jätteduktiga. Jag var tvunngen att hjälpa till lite med att fälla upp och fälla ihop och det var inte kul med min kropp.
När jag hade släppt av Elin och hennes kompis i skolan var det drygt en timme kvar tills jag skulle hämta Alva. Så det kändes inte som nån idé att åka hem och påbörja något. Så jag åkte till mamma och drack kaffe istället :-)

Sen jag kom hem har jag städat, lagat mat och lekt farfars kalsonger...
Idag blev det broccoligratäng. Ett nytt recept som jag hittade på en blogg. Tack! Det var gott tyckte vi allihop och det finns kvar till lunch till mig och Alva imorgon.

Nu orkar jag inte städa mer. Nu ska jag dricka ett glas fanta och äta några ballerina med pepparkakssmak. Mums! Min nya favvo :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0