Håll tummarna för Elin imorgon!!!

Idag har jag och Oscar varit i Uppsala coh tittat på trampolintävlingar hela dan. Elin var jätteduktig och hon ligger 6:a i trampolin och 5:a i DMT!!! Det är de 6 bästa i varje klass som går vidare.
Så vi åker dit imorgon och tittar på finalerna. Det börjar redan 9.30 så jag ska snart gå och lägga mig.
Oscar har varit jättesnäll idag, han har gått från famn till famn. Men nu sover han, han har knappt sovit nåt under dan. Han är alldeles för nyfiken...
När vi kom hem så stod Claes och lagade mat. Härligt att slippa tänka, planera och laga :-) Jag blev bjuden på rödbetschips, kronärtskocksblad med ost först. Och sen blev det bakad potatis, fläskfilé, kokta rödbetor med chevré, kokt blomkål och stuvad salladslök. Väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0