Tårar och skratt

Imorse var det Mulle för Alva. Elin sov hos en kompis så hon var inte hemma. MEn resten av oss gick upp och gjorde oss iordning. Klockan tio lämnade vi Alva på Mulle med galonisar och matsäck :-)
Vi andra tog en promenad ner till Fresta kyrka och tittade på pappas blommor och satt en stund i minneslunden. Det känns som att allt det här är en dålig dröm och att jag snart ska vakna...
Vi hämtade Alva och gick hem till mamma och tog en fika, sen åkte vi hem. Jag plockade lite och började sen med maten. Jag gjorde en vegetarisk lasange, sallad och bröd.
Klockan fem åkte Claes och hämtade mamma, Jonas och Carmen och så åt vi middag ihop och sen skjutsade jag hem dem igen. Det var dags att säga adjö för denna gång för de åker tillbaka till Madrid tidigt imorgonbitti.
Nu har vi tittat på en helt ok svensk film, men många bra svenska skådisar. Men så har de förstört hela filmen med att dubba vissa skådisar skitdåligt! Man satt och irriterade sig på det jättemycket...
Oscar har varit lite grinig och skrikig idag, men så har han bajsat tre gånger så jag misstänker att han haft lite ont i magen. Stackars liten!
Nu ska jag gå och sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0