Jag är gift igen!!!

Jaha så har ytterligare en dag gått. Jag fattar inte vart dagarna tar vägen...
Idag har jag varit så där arg igen. Ialla fall på fm. Och det gick ut över min stackars man. Öven om jag menade en del av det jag sa så sa jag det inte på ett så trevligt sätt och han kanske inte behövde få allt på en gång...
Men jag hoppas ju att han förstår varför jag beter mig såhär...
Jag fick ligga kvar i sängen imorse, det behövde jag. Tack! Claes gick ut och klippte gräset och häcken och Alva gick till en kompis.
Sen kom en dagiskompis till Alva hit och jag gick med dem och Yasemin med barn ner till lekparken.
Jag gjorde ingen nytta överhuvudtaget idag förutom att jag plockade ur en maskin disk och lagade lunch... Men vissa dagar får det räcka (försöker jag intala mig...)
Vid 16-tiden packade vi ihop oss och åkte till mina svärföräldrar på middag. Alva hoppade ner i badet när vi kom och sen tittade hon endel på tv.
De har inte sett Oscar på jättelänge, så de tyckte att han vuxit både fysiskt och till sättet. Det händer ju jättemycket varje dag nu så jag förstår om de tycker att det har hänt endel.
Vi fick en god middag innan det var dags för fotboll. HEJA SVERIGE!!! Zlatan är ju kung :-) 

Fick förresten på mig vigselringen idag!!! ´Har inte kunnat ha den på väldigt länge. Fick ta av den väldigt tidigt i graviditeten. Så det är säkert nästan ett år sen jag hade den...

Oscar softar i vagnenClaes har köpt ny napp till OscarAlva badar hos farmor och farfarMina fina killar :-)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hur kan man ha så söta barn????? Saknar er massor, håller på att baka men det går inge bra, av de fem som jag bakat går det knappt att använda någon...fattar inte. Men nu har robert åkt och handlat formar så slipper jag ha sönder dom, då kan dom ligga kvar i formarna. Men det är inte bra att jag har så många trasiga kakor kvar för dom var ju goda ialla fall he heh e kram på er

2009-09-06 @ 15:26:10
URL: http://jenni.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0