Alingsås

Just nu ligger jag på ett rum på ett vandrarhemi Alingsås. Vi körde hit idag och imorgon är det trampolintävlingar. JAg ska döma och Elin ska tävla. Direkt när tävlingarna är slut så ska vi köra hem, för Elin ska iväg och åka skidor en vecka med Krille. JAg hoppas att jag inte är helt slut, men jag får ladda med mycket kaffe och godis. Tänkte nog stanna och köpa någon bok på cd...
Det tog knappt 5 timmar att köra hit, men då gjorde vi några snabba stop.

I onsdags morse så packade vi in familjen i bilen och åkte till Kolmården. Sen bodde vi i Norrköping över natten och gick där dan efter. Jag får skriva mer om det och lägga upp lite bilder vid ett senare tillfälle.
Nu har jag knappt något batteri kvar i datorn plus att jag ska upp jättetidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0