Vuxensällskap

Jag glömde skriva igår att jag fick trevligt vuxensällskap till middagen. Jenni kom hit efter jobbet och åt mat och pratade. Det var skönt med lite vuxet sällskap. Jag älskar visserligen mina barn, men ibland vill man prata om annat än vad de vill :-)

Inatt har Oscar knappt sovit något. Han har nog haft ont i munnen plus att han är så snorig att han har svårt att andas. Men han sov från och till fram till ca 5. Sen har han varit vaken (och grinig).
Jag passade på att duscha medans barnen åt frukost. Så skönt att Elin orkar ta dem till frukost. Tack gumman! I gengäld skjutsade jag henne till skolan. Men det är fördel för mig också för då sitter hon kvar i bilen med Oscar medans jag lämnar Alva.
Självklart somnade Oscar i bilen och sov i säkert 7 minuter innan jag försökte lägga ner honom i sängen. MEn nu är han vaken och leker i sitt rum. Och jag väntar på att han ska bli trött igen så att jag kan få gå lägga mig en stund :-)
Men det lär väl inte hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0