Höga förväntningar

Imorgon ska jag börja jobba igen!!!
Det ska bli riktigt kul. Men jag är lite orolig för att de har alldeles för höga förväntningar tills jag kommer tillbaka...
Hon som har varit där under min mammaledighet har inte klarat av jobbet så jättebra om jag har förstått det hela rätt.
Men nu verkar alla tro att allt ska lösa sig när jag kommer tillbaka. Hoppas att jag kan leva upp till det.
Jaja, jag kan bara göra mitt bästa :-)
Och så har jag lovat mig själv att bli hård på tiderna. Om jag jobbar över någon dag så ska jag redan samma vecka försöka ta ut det som komp. Men, men vi får väl se hur det går med det...
Det ska ialla fall bli kul att få komma iväg och göra något annat än att vara mamma...

Igår kväll var jag så trött och hade så ont så jag mådde riktigt illa. Så jag var på väg och gå och lägga mig, men då kom jag på att Elin inte kommit hem från träningen än... Men när hon kom hem så gick jag och la mig. JAg låg i sängen redan 20.30 och somnade nog strax efter nio.
Så idag är jag ialla fall inte trött :-) Ont har jag fortfarande, men jag ska till sjukgymnasten om ett par timmar, så då kanske det blir lite bättre...
Efter det tänker jag åka till Kista och äta lunch och strosa lite. Det är ju faktiskt min sista lediga dag :-)
Förhoppningsvis kommer jag hem med lite nya jobbkläder!

Igår var det full fart här till middag :-) Yasemin, Zara, Mikail och Albin var här och åt tacos med mig och mina barn. Mysigt, trevligt och stökigt var det. Det måste vi göra om! Eftersom våra karlar är borta titt som tätt så får vi väl passa på att umgås med varandra då så man får lite vuxensällskap.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0