Duktig dotter!!!

Ikväll har Elin haft skolavslutning. Det var 17.00, utomhus!!! Kallt som attan!
Hon fick även sina första betyg. Riktigt bra betyg!
Hon kunde nog i och för sig vara värd bättre, men flera lärare hade sagt till henne att de är lite "snåla" med betygen såhär första gången... Så det ska bli spännande att se vad hon får till sommaren om hon ligger i lika hårt.

Imorse var vi duktiga ich gick upp när klockan ringde, så vi var i tid till skola, dagis och jobb. På jobbet hade vi glögg och julklappsutdelning. Alla fick varsin jättefin pläd och en pocketbok. Trevligt!!!!

Efter jobbet hann jag ner till centrum och köpa en julklapp till Oscar och sen hämta honom och hem en liten stund innan vi hämtade Alva och iväg till Elins skola.
De senaste dagarna har det varit minutplanering här hemma, så när jag kom hem idag och plogbilen hade plogat en tjock vägg av snö för vår infart så blev jag helt gråtfärdig... Om jag ska ta itu med den så kommer jag inte att komma upp ur sängen imorgon, så jag bestämde helt enkelt mig för att parkera mitt på vägen...

I måndags efter luciafirandet på dagis gick vi in till grannen så att även de stora barnen fick lussa:

Så fina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0