Nu är det bara jag kvar...

Claes var hemma idag igen från jobbet, han är fortfarande inte bra. Alva höll jag hemma en dag extra så att hon inte skulle smitta någon. Elin åkte till skolan och ringde efter någon timme och ville komma hem. Hon hade ont i huvudet, efter en stund så sms:a hon igen och mådde illa. Så jag satte mig i bilen och hämtade henne. Hon hann hem, men det var precis, innan hon kräktes.
Sen somnade hon och när hon vaknade så var hon hungrig. Hon har ätit bra och inte mått något mer illa, bara haft lite ont i huvudet.
Jag tycker inte att jag har hunnit så mycket mer än att passa upp på min familj idag...

Men jag var tvungen att åka på gympan idag för både Carro och Sofie är bortresta. Alva fick vara hemma. Hon tyckte att det var lite orättvisst, men hon bräkade inte om det. Sofie ringde mig i lördags och frågade om det var ok att det kom några nya som hon hade mailat. Jag sa ja och jag uppfattade att det skulle vara 2 nya. Men idag kom det 6 nya barn!!! Det var jättekul och jag tyckte att det gick jättebra. Det kändes som att det var ganska lungt och städat trots att det var så mycket barn och många nya.

Håll nu tummarna för att Claes snart blir frisk och att jag slipper skiten!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det gjorde du bra, jag var helt matt efter gårdagen!!

2010-02-09 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0