Helt slut

så det blir inget bloggande idag. Ialla fall inte mer än att jag skriver varför:-)
Gick upp tidigt och så har det varit full fart hela dan...
Claes kom inte hem förrens efter nio och då sov fortfarande inte Alva, hon hade i och för sig legat i sängen sen halv åtta...

Oscar har börjat ställa sig upp mot ALLT idag. Han släpper oxå och tror att han kan stå själv, men jag lovar det kan han INTE.
När jag började känna mig trött så gjorde jag mig en kopp kaffe från den nya fina bryggaren. Men den lyckades förstås Oscar ha ut när han ställde sig mot bordet.... Så när han somnat så gjorde jag en till.

Han somnade tjugo i åtta sov en timme, vaknade tittade lite på tv, åt och somnade om. Så nu undrar jag om det är någon idé att gå och lägga sig. Sover han för natten eller kommer han att vakna snart???

 

Kommentarer
Postat av: nettan

Han ser ju så nöjd ut över att komma upp :-)

Klart han är trött på att bara se ner i golvet och se på alla fötter.

2010-01-12 @ 20:22:50
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0