Jaha...

...vad ska jag skriva idag då???
Har inte hänt så mycket härhemma. Jag har knappt varit utanför dörren idag. Claes var ner en sväng med Alva till Norrviken och åkte skridskor, sen åkte han till centrum och gick på coop och köpte billig oxfilé. Vi har bjudit hit Jenni och Robert på tis och tänker bjuda på nyårsmeny...
Jag har försökt att plocka lite härhemma, men det syns knappt idag heller... Vet inte riktigt vad som behövs för att det ska hända något.
Oscar har knappt sovit något på dan idag så vi trodde att han skulle sova lite längre nu, men han har precis vaknat efter att ha sovit ca 1 timme. Undra hur länge han tänker vara vaken nu???

Dagens Alpva: Hon, ALbin och Zara satt och spelade spel i hennes rum när hon kom ut och storgrät: -Mamma, visst spelar man för att vinna och inte för att ha kul...
Vad svarar man på det???

Jag längtar till värmen och ljuset, så här kommer lite Thailandsbilder från nov -07.
 




Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha... vilken kommentar från alva :-)

Härliga bilder

2010-01-04 @ 13:30:59
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0