Oscar ska sova i eget rum inatt

Vi har flyttat in spjälsängen i det som ska bli Oscars rum så småningom. Just nu förvarar vi ickemonterade ikeamöbler där. Och Oscars spjälsäng förståss :-)
Jag hoppas att sover dåligt för att vi stör honom (läs Claes snarkar) och att detta innebär att han kommer att sova bättre.

Imorgon ska Alva på kyrkis och Claes ska jobba så det blir vardag igen. Jag hoppas att det också gör så att tiderna förbättras härhemma. Man kan ju alltid hoppas.

Idag har jag varit i hallen från 9-14, jag var ganska slut när jag kom hem. Har försökt att göra så lite som möjligt, men jag är inget bra på det...
Nu ska jag alldeles strax gå och sova, hoppas jag. 

Kommentarer
Postat av: nettan

Hoppas att Oscar trivs bra i sitt egna rum och vill sova hela nätterna.

2010-01-10 @ 23:38:46
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0