Sömn

Sova, sömn, sovtider, sova hela natten...
Det är vad mina tankar handlar om mest hela tiden. Och inte så mycket när det gäller mig, utan mest sonen :-) Igår sov han 20 min på fm, 20 min på em och 10 min vid åtta. Sen var han vaken från åtta på morgonen till 01 på natten. Jag fattar inte hur han orkar vara igång och glad hela tiden.
Idag har han sovit 1,5 timme på fm och en kortis på em, sen somnade han vid åtta och har vaknat en gång för att äta. Nu håller jag alla tummar jag har för att han sover för natten. Men han lär nog vakna innan jag har skrivit klart det här inlägget...

Igår efter dagis och skola var jag och barnen i centrum. Elin tog hål i öronen!!! Sen gick vi och åt thaimat innan vi skjutsade Elin till träningen. Claes var borta med jobbet och kom hem sent.

Idag har Oscar och jag varit på ÖF och sjungit. HAn tycker att det är jättekul, det märks.
När vi hämtat Alva så hämtade vi upp mamma och åkte till Ulriksdals handelsträdgård. Där fikade vi och köpte lite blommor. Väldigt lite blommor för väldigt mycket pengar...
Hem och laga mat. Medans jag höll på så klättrade Oscar som vanligt. Han höll sig i mitt byxben och på något sätt så tappade han balansen och trillade. Det blödde jättemycket och det tog tid innan jag såg vart det kom ifrån. Men han har slagit av strängen under överläppen. Stackars liten!!! Men han bara skrattade och fortsatte leka.
Efter maten så tog jag både Alva och Oscar med mig i duschen och konstaterade att antingen får vi skaffa större dusch eller så får man vara färre därinne...
Jag la Oscar (vilket gick fort idag) och Claes la Alva (vilket tog fléra timmar men till slut sov de bägge två). Sen gick jag ner och fixade med lökarna som jag köpte idag. Jag är ganska nöjd med resultatet :-) Lägger in lite bilder:









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0