Regn

Jag lyckades sova i ca 20 min, sen åt vi lunch och tog oss iväg till Barnens djungel. Vi var inte ensamma där kan jag säga. Det fanns knappt någon parkering och sen var det fullsmockat därinne. Jag hittade inte ens någon stol att sitta på. Men efter ett tag hittade vi ett bord. Då behövde vi sitta efter att ha lekt i 100 graders värme bland 10000 skrikande barn!!!
Regnet bara öste ner och har fortsatt med det.
Det är tydligen översvämningar inne i stan, men inte här (än...)

Oscar ska bara äta själv nu för tiden. Han vägrar att bli matad. Om man håller fram en sked så skakar han på huvudet och kniper med munnen. Men ger man honom skeden så äter han jättefint. Det är ioch för sig bra att han övar och lär sig, men det blir mycket tvätt och dammsuga för mig...

Det känns som att jag har blivit alldeles pluffsig under semestern så jag ställde mig på vågen för att kolla. Men då insåg jag att jag inte har någon aning om vad jag vägde innan vi åkte...

Idag skulle min pappa haft namnsdag. Det är Olof idag!

Jag är så van att Elin är med oss nu, så jag saknar henne jättemycket fast hon bara har varit borta i 4 dagar.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0