Onsdag

Idag har Alva varit på Junibacken med dagis. Claes stekte pannkisar till henne igår, så imorse gick jag upp och packade iordning allt. Innan hon skulle gå så satte hon på sig sin rygga och keps och sa -Mamma, ser jag ut som en tjej som ska till Junibaken nu, eller?!
Så söt!
Hon hade haft det jättebra!
Oscar och jag var på öppna förskolan i fm, de har ju sångsamling påonsdagar. HAn var lika blyg idag och vägrade att släppa mig den första kvarten. Men sen stack han iväg. Under sångsamlingen så fick de små ägg som maraccas och då blev han alldeles till sig och skakade och kastade dem. Det var en mamma som til loch med tog bort sitt barn från honom och tittade på honom som att han var en liten huligan :-) Vilket han ioch för sig var, men ändå.

Vi har även skjutsat mamma till Frihamnen. Hon skulle till Jurmala på spa. Hoppas att de får det riktigt skönt!

Oscar somnade inte förrens klockan tio så allt det jag hade tänkt att göra fick bli efter det. Räkningar och annat. MEn nu har datorn börjat strula så nu ska jag nog gå och sova och så får Claes fixa det när han kommer hem. Men jag är rädd att det inte går att "fixa" man måste nog helt enkelt köpa nya program... Och de lär ju kosta en slant :-(

Jag hade tänkta tt ta en dusch innan jag går och lägger mig, men jag tror inte att jag vågar det så här sent...
Jag får ställa klockan imorgon bitti istället...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0