Trampolinläger

Nu har HELA familjen varit på trampolinläger på Rådmansö! Det har varit jätteroligt, men man är ganska slut nu...

Hade klockan ställd på före sex igår morse... Vi var ute på Rådmansö strax före nio och sen var det full aktivitet fram till elva på kvällen. Jag, Alva och Oscar somnade inte förrens vid halv tolv. Sen vaknade Oscar runt sex oxh Alva strax efter och så full fart hela dan idag igen.
Alva fick vara med i en av grupperna och träna. Min tanke var att hon skulle få prova lite, men hon var med dem hela dan och var jätteduktig. Hon stod coh väntade på sin tur och hoppade jättebra! Hon gjorde till och med volt på dmt:n. Med hjälp förstås!
Elin körde också jättebra. Det är så kul att se henne, jag har inte sett henne träna på länge och det har verkligen hänt mycket.
Oscar har mest sprungit omkring. Men han har trivts.
Jag och Claes har hoppat lite också :-) Claes gjorde volt på dmt:n!!! Och jag kunde ju inte hålla mig därifrån heller... Först körde jag ett par hopp på dmt:n, men det gjorde så ont så jag gick och körde en serie på trampolinen. Jaja, gör man det en gång om året så kan det vara värta tt ha ordentligt ont sen... Jag klarade fortfarande att köra en hel serie :-)

Alva kunde ju inte missa Mulle, så hon och Claes gick ut i skogen i förmiddags och hade egen Mulle :-)

När vi kom hem så var det fint väder så vi gick ut på baksidan ett tag, men vi var alla så trötta så det blev en kort stund och sen blev det dusch och middag innan barnen kröpp ner i säng. Nu sitter Claes och jag och tittar på söndagsfilmen och ska snart gå och sova vi med.
Claes åker till Norge tidigt imorgon bitti och vi har fullt schema hela dan...

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0