Dansavslutning!!!

Igår var vi hela familjen och tittade på Alva när hon hade avslutning på dansen. De var jätteduktiga!!!!
När de var klara så åkte vi snabbt till McDonals och kastade i oss mat och sen åkte Elin och jag ner till hallen. Jag var på föräldramöte och Elin tränade. Claes och barnen åkte hem.

   

 

Hela den här och förra veckan har varit kaotiska på jobbet, vilket resulterade i att jag hade missat en sak idag. Så de ringde och kollade hur vi skulle göra. Jag tar på mig att jag gjort fel, men jag skulle tycka att det var bra om andra som gör fel också kan erkänna det...
Jag var in och kollade mailen hemifrån och fick då en chock! Jag hade fått ett mail från en nära arbetskamrat där hon talade om att hon sagt upp sig idag... Hon kommer att jobba till den sista feb. En annan kollega sa upp sig förra veckan och blir bara kvar nov ut. Jag vet att jag kommer att få mer när de slutar och jag som har mer än min halvtid redan nu... Jaja, det är väl det minsta problemet, jag kommer att sakna dem väldigt mycket.

Idag har jag och Oscar varit lediga. Han vaknade 06.15 och vägrade ligga kvar i sängen, skulle bara springa... Redan innan åtta hade han trillat ner från en stol och slagit huvudet i golvet, sen har hela dan fortsatt på samma sätt. Han har några snygga blåmärken nu...
På fm åkte vi och hälsade på Catarina och lilla Axel. Han är 3,5 månad nu och supersöt. Oscar blev jättesvartis när jag höll i Axel ;-) När Oscar hade ätit lunch så åkte han och jag, han somnade på två röda så jag åkte till Sollentuna c och åt lunch och kikade lite i affärer.

Rut har varit här idag så nu är det sådär härligt rent igen :-) Lyxigt!!! Hoppas att vi kan fortsätta att ha det så här.

Jag behöver en vinterjacka!!! Juct nu går jag omkring med min trasiga tunna höstkappa. Den är INTE varm... Jag har kollat lite idag, men jag hittar inget som är snyggt. Och ser det ok ut så kostar det nästan 2000:- Något tips på vart man ska leta????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0